2013. szeptember 18., szerda

Fahéjas tekercs


Itt van a lusta vacsora édes párja, a lusta ember(lánya) csemegéje. 

A póréhagymás krémsajtos tekercshez csak a kiolvadt leveles tészta felét használtam fel. A másik fele viszont nem végezhette a kukában, ezért fahéjas tekercs lett belőle. A múltkori szilvás gombóc után még maradt saját gyártású fahéjas porcukor (a nádcukrot ledaráltam és összekevertem frissen őrölt fahéjjal. kérném a gasztro Nobel-díjat :-P).

A tekercsek, íme.


Fahéjas tekercs


Hozzávalók:

25 dkg leveles tészta
ízlés szerint fahéjas porcukor
1 tojás

A sütőt előmelegítettem 200 fokra. 

A felengedett leveles tésztát lisztezett felülten 2-3 mm vékonyra kinyújtottam, majd bőkezűen és egyenletesen megszórtam a fahájas porcukorral. A szélein 1 centis csíkot szabadon hagytam, itt lekentem tojással. Ez azért kellett, hogy jobban összeragadjon a tészta a tekeréskor. A tekercset kb. 2 centi szélesen felszeleteltem és sütőpapírral kibélelt tepsire sorakoztattam mindet. Állva, nem fektetve.

23-30 perc alatt aranybarnára sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...